zondag 14 februari 2016

Curriculum-analyse Deel A

Nou, ik weet ook waar mijn grootste aandachtspunt ligt bij het maken van opdrachten: ik loop er steeds tegenaan dat ik het aantal woorden dik overschreid... Ik vind gewoon heel veel belangrijk! Het to-the-point formuleren en het scheiden van hoofd- en bijzaken is kennelijk nog iets waar ik me verder in moet ontwikkelen. De oorzaak van het probleem ligt er voor mij denk ik in, dat ik met twee petten op denk: als eerste met de pet van de student MLI, maar zeker niet ondergeschikt daaraan: als collega binnen het team Logopedie. Door die tweede pet wil ik het document echt compleet en overzichtelijk laten zijn voor mijn collega's, waardoor ik zaken extra goed wil onderbouwen met stukken en ook door zo veel mogelijk ook naar het meso- en macroniveau te kijken. En dat kost woorden! Dit is de versie zoals ik hem nu heb: zo'n 900 woorden (100 teveel dus) en ik heb de sterkte-/ zwakte-analyse er nog niet bij staan.... Morgen maar eens even met Annette brainstormen!

Curriculum-analyse Deel A

Update! Ik heb geknipt, gesneden en geschrapt en ben gekomen tot onderstaande versie (de eerdere versie is naar mijn mening dus beter bruikbaar voor mijn collega's)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten